Verzenden & retourneren
Verzenden
Er zijn drie mogelijkheden:
Pakketdienst
U heeft waarschijnlijk deurbeslag, sloten, scharnieren of accessoires besteld. Deze worden verstuurd met een pakketdienst. U ontvangt altijd een track-and-trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. Kosten voor het leveren van kleine zendingen zijn € 6,95. Bij orders boven de € 350,- betaalt u geen verzendkosten.
Groot transport
U hebt waarschijnlijk een deur en/of kozijn of meerdere deuren en/of kozijnen besteld. Uw bestelling wordt door ons tot aan de voordeur (op de begane grond) geleverd. Mocht de woning zich op een etage bevinden wordt de order tot op de stoep geleverd. Neem in dit geval contact op om de mogelijkheden te bespreken. Wanneer de order klaar is voor verzending nemen wij contact op om een bezorgafspraak in te plannen. Kosten voor het leveren van grote zendingen zijn € 49,-. Bij orders boven de € 750,- betaalt u geen verzendkosten.
Afhalen
U kan de order afhalen in ons magazijn in Noordwijkerhout. Wij laten weten wanneer de order klaar staat om af te halen.
Retourneren
Toch niet tevreden over uw aankoop?
Bij mijndeurenwinkel heeft u 14 dagen de tijd om het product te bekijken. Mocht blijken dat de producten niet aan uw verwachtingen voldoet dan kunt u ze binnen 14 dagen zonder opgave van reden aan ons retour sturen. Wij zullen de geleverde producten retour nemen en het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan u terug betalen. Bekijk wel even de spelregels voor het retour sturen van producten. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor de retourzending voor rekening van de koper zijn.
Een retour aanvragen is heel eenvoudig en werkt als volgt:
Vul het retourformulier in (binnen 14 dagen na levering) en stuur deze naar de klantenservice. Nadat wij het ingevulde retourformulier hebben ontvangen krijgt u van ons het adres waar de retour naar toe gestuurd kan worden. Daarna heb je nog eens 14 dagen om de producten retour te sturen.
Is er iets stuk?
Wij behandelen uw bestelling met de grootst mogelijke zorg, helaas kan het voorkomen dat er desondanks toch iets beschadigd is. Als een schade die niet door u is veroorzaakt de reden is voor het retourneren dan dient deze binnen 14 werkdagen na levering aan ons kenbaar te zijn gemaakt. Mocht u een schade na 14 dagen melden dan kunnen wij deze niet meer claimen bij de transporteur of fabrikant.
Spelregels voor het retourneren van een product
* Alle Svedex deuren en kozijnen worden op bestelling geproduceerd, het is niet mogelijk Svedex deuren en kozijnen te retourneren.
* De Skantrae SlimSeries en Cottage deuren kunnen niet worden geretourneerd.
* Maatwerkdeuren kunnen niet worden geretourneerd, dit geldt ook voor deuren waaraan een bewerking is gedaan (glasmontage, brievenbus, krukgatboring, etc.)
* Binnen een termijn van 14 dagen na levering kunt u het product retour sturen. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
* Controleer na ontvangst van uw order of u het juiste model, afmeting of draairichting ontvangen heeft. U hoeft hiervoor de deur niet uit te pakken, deze informatie staat vermeld op op de zijkant van de verpakking. Als de deur toch uitgepakt is kan er waardevermindering optreden.
* Ga tijdens de bedenktijd zorgvuldig om met het product en de verpakking. Pak het product slechts in die mate uit om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden.
* Indien u van het herroepingsrecht gebruik maakt, stuur het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan Mijndeurenwinkel retour.
* Indien het geretourneerde artikel beschadigd ontvangen wordt, zullen wij u hiervoor de kosten in rekening brengen of het artikel geheel niet vergoeden.
* Mocht bij levering blijken dat een deur beschadigd is weiger deze dan en laat de bezorger de deur weer mee terug nemen.
* Controleer na ontvangst binnen 14 dagen alle deuren op eventuele schades.
* Mocht schade niet zichtbaar zijn geweest bij het aannemen van de levering maar ontdekt u deze tijdens het controleren meld dit dan binnen 14 dagen na levering.
* Na het ontvangen van het retourformulier kunt u de betreffende producten zo snel mogelijk, maar niet later dan 14 dagen na ontvangst van het retourformulier retour sturen naar het adres vermeld op het retourformulier.
* De verzendkosten voor de retourzending van de producten komen voor rekening van de koper.
* Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na het retour sturen krijgt u het aankoopbedrag teruggestort.
* Indien bij het ontvangen van de retour blijkt dat het product beschadigd is, kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen (als dit niet de reden van de retour is natuurlijk).